äntligen lördag igen....

...för att citera dansbandet "Torgny Melins" ni vet dom ifrån Norrlands Guld reklamen....

Vad händer här då? Inte mycket, Filippa sover efter att ha haft en kittlajärnetsådubaxnarkväll och Carro är hos sin mamma..... Linda är på firma fest och har vunnit en dammsugare, hoppas den används av henne oxå.... *skrattar*

Annars då?
Inget speciellt har hänt, har köpt panodil i förebyggande syfte.... tänt ljus på min farmors grav.... bökar med en bärbar dator som jag förhoppningsvis får köpa loss från jobbet.... och nu ska jag ta nån öl och sen lägga mig....Det är ju skyltsöndag imorgon och jag är lika ivrig som barnen....
/Richard

Kommentarer
Postat av: Anonym

Man tackar...fast du har nog en liten poäng i det där att man ska väl egentligen beklaga eftersom man blir äldre..

2006-12-06 @ 17:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback