Äntligen...

...är jag feberfri, förkylningen och hostan är dock kvar, men imorgon blir det jobbet...

Hörde med min chef om jag kunde sluta tidigare på fredag eftersom vi ska upp till Kiruna över jul och det är ju faktiskt 35 mil at köra, men ledigheten verkar bli inställd, jag har ju varit borta 1,5 vecka, diverse LO-jobb, vård av barn och sjuk själv, så mitt skrivbord är väl översvämmat av arbete...

Var och tvättade av bilen idag, den var silverfärgad, inte grå... Gissa om det var halt när jag skulle hem? -2 grader och regn och jag som kör dubbfritt... jaja, det gick bra...

När vi såg på nyheterna idag så sa dom att det brann i ett garage i södra hamn här i stan, gissa vilket, jo garaget där bl.a ISS har sina bilar, så nu har Linda ingen firmabil, tre bilar brann visst upp och c:a 30 st svårt skadade...så kan det gå...

Jag och Magnus var och lyfte på takboxen på bilen idag, så nu ser det ut som en riktig familjebil...usch... Men vi har en del att ta upp till Kiruna, barnen verkar ha varit snälla så mycket julklappar som det har dykt upp här hemma... Däremot har jag inte sett nån med mitt eget namn på ännu... hmmm.....

Efter jobbet imorgon så ska jag på styrelsemöte med LO-facken och sen ska vi gå på hockey, så det blir en lång dag, bäst att lägga sig snart...

Angående barnens sjukdomar så verkar Carro vara i bra form igen, men Filippa har feber från och till ännu, dålig aptit osv... Måste kanske på BVC imorgon....

Nä, nu lockar sängen, helvetesdag imorgon och snart kommer den tjocke farbrorn med paket...hoppas jag...

/Richard

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gissa vad? *ler*....Det kanske, kanske finns något till karl´n. Få se på doparredagen om tomten kommer med nåt!

2006-12-20 @ 23:27:56
Postat av: Din gogumma

Nu har du två julklappar här hemma. *flört* Men du har ju fått julklappar tidigare men du har ju redan öppnat dom så då får du faktiskt skylla dig sig att det inte finns nå mer här hemma :)

2006-12-21 @ 13:31:04
Postat av: T

*skrattar gott* Vuxen man är som ett barn....är du så himla nyfiken att du inte håller dig till Julafton???....:-)

2006-12-22 @ 20:58:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback