Sjuklingar är vi allihopa...

...förutom Linda, det började med att Carro blev sjuk i måndags, feber, förkylning och hosta, hon fick tillbringa dagarna hos Farmor eftersom jag hade en hel del viktiga styrelsejobb att göra, på onsdag kväll for hon till sin mamma och har nu tillfrisknat förutom hostan. I torsdags när jag och Filippa klev upp så var hon som en kamin så det blev till att vara hemma med henne, snoret rinner, hon hostar och febern är bitvis väldigt hög, men medicinen hjälper så vi hoppas att det släpper för henne snart. Igår kväll började jag oxå känna mig risig och jomenvisst, imorse hade jag åkt på samma skit så det blir till att vara hemma ett tag till...

Vad har annars hänt då? Forden är tillbaks, nya bakdörrar och reparerade framdörrar, tur att sånt går på garantin, i lördags gjorde jag och grannen en liten service på den och nu går den som en klocka...

Farfar fyllde 60 år idag   GRATTIS   och vi var över och firade han så gott vi orkade, farmor hade gjort jättegod smörgåstårta och vanlig tårta...

Usch, 1 vecka till Julafton, har ingen koll alls på vad som är köpt och inte, Linda får uppdatera mig under morgondagen... Jag är 99% säker på vad Linda ska få i julklapp av mig, och det blir då inte Silikonbröst...

Vi såg nya Beck ikväll, flickan i jordkällaren, handlade om barn och som förälder blir man så jävla illa berörd, men jag ska inte säga nåt mer, se den själva istället...


Nä, nu ska feberbarnen, jag och Filippa alltså gå och lägga oss så man orkar med morgondagen...

/Richard

Kommentarer
Postat av: Anki

Krya på Er!!
Har för mej att jag sett nån film om nån flicka i en jordkällare o den var lite kuslig.....Om jag nu inte blandar i hop den med nån annan....
Ha de bra!

2006-12-18 @ 01:06:42
Postat av: Carro.

Tja farsan!
Vad gör du? Jag har också ätit Kebabrulle nu. Jag tjatade lite på mamma att hon skulle köpa en sån till mig idag. Blev ju avis på dig igår.

2006-12-19 @ 17:46:24
Postat av: CARRO

Om du har öppnat alla paketen, så får du inte några paket för då blir jag jättearg och slänger alla paket i golvet, pappa.

2006-12-19 @ 20:00:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback