Bättre och bättre dag för dag...

...det är vad det är här i sjukstugan, Linda har varit feberfri sen igår, jag hade värsta feberattacken inatt, svettades och frös samtidigt, drömde helt sjuka saker som jag inte ens kan skriva här, men idag är jag feberfri, men hostan är kvar för oss bägge, och ont i magen har man fått, det sliter ju så f-bannat på kroppen att hosta hela dagarna...

Filippa har haft feber idag och hade lite nu oxå när hon gick och la sig, men hon har varit piggare än tidigare, hon har som tur inte fått nån riktig hosta, men idag när hon åt så hostade hon till och allt kom upp, jaja, så kan det gå, hon fortsatte då att äta som att ingenting hade  hänt :-) så nu väntar vi bara på en feberfri dag så hon får börja sin inskolning på dagis, den skulle ju egentligen ha börjat idag.

Imorgon kommer äntligen Carolina hit, hon skulle ha kommit idag, men eftersom vi var så risiga då så fick hon stanna en dag till hos sin mamma, det är ju synd om hon ska bli sjuk igen ju.

Carolina fick en kalasinbjudan med posten idag, det är Artur på hennes dagis som fyller år, han flyttar ju till Gävle nu i Mars så dhan passar på att bjuda in hela dagiset på Födelsedags/Avflyttningskalas, jag vet inte om Carolina ska gå eftersom hon är hos sin mor då, men jag hoppas ju det!!!

Imorgon är det äntligen dags för 5-årskoll för Carolina, 4 månader försent, men hennes sköterska på BVC är sjukskriven och dom har prioriterat de nyfödda istället.
Efter kollen är det tänkt att C och hennes mamma skulle fira hennes mormor som fyller 61år imorgon, men dom visste visst inte om dom skulle fara, så jag har fått ändra mina planer med fackligt arbete imorgon, får väl ta det nån annan dag, när det nu ska bli...

Nu är det nog dags att gå till sängs, man har ju inte sovit ordentligt på länge och har en del att ta igen...


Grattis till OS-Silver, Damkronorna, vilken strålande insats!!!!


/Richard


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback