Konfunderad

Det är vad jag är, att andra får göra saker som är totalförbjudna enligt dom? Varför ska man lita på människor som säger att vi måste respektera varandra, att vi inte ska göra si eller så, varför ska man ens bry sig i dom?

Och ja Linda, du kan ta åt dig, för det gäller dig, men det du har lyckats med är att rasera varenda fjantig regel om hur andra ska hålla sig till Carolina, och nej Linda, jag bråkar inte med dig, jag försöker bara öppna ögonen på dig, få dig att förstå att du gör precis samma sak som du själv har sagt att man inte behöver göra.

Och nej Linda, du behöver inte säga till Carolina att mamma och pappa bara bråkar, för det gör vi inte, min enda fråga till dig är ju varför reglerna som du har skrivit bara kunde glömmas bort så där lätt? MEn det är sant, vi skiter oxå i dom, så det känns mycket skönt att du oxå har släppt dom

/Richard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback