Oj vad less jag är...

Det är inte kul, barnen har varit sjuka i flera veckor, det bara går runt, Linda kom hem från jobbet i fredags med feber, jag kände mig fräsch så jag gick och bastade på kvällen, på morgonen trodde Linda att jag var bakis, men det var inte det, jag hade oxå fått feber.

Igår kväll blev även Filippa febrig igen, hon vart jättegnällig men det gick rätt bra iaf, inatt har hon haft hög feber och varit helt väck, nu slocknade hon på soffan...

Linda frös och svettades om vartannat igår, själv låg jag under 2 filtar med kläder på och svettades som en gris, i sängen sen så bara rann det svett, så kudden och lakanen vart dyngblöta...

Carolina kom förbi och hämtade sina gympakläder till barngympan, hon hade med sig en glass till Filippa oxå, det var jättesnällt, Filippa ville inte släppa iväg Carolina utan gömde hennes kläder för henne, men det är ju klart, Carolina är den stora idolen för henne.

Jag ska på årsmöte i eftermiddag, man får ju hoppas att man orkar, sen är det bara att lägga sig framför tv:n och se på hockeyn...

Nä, nu ska jag ta en panodil och läga mig igen, svettas ju som att jag var i övergångsåldern!

/Richard

Kommentarer
Postat av: Anonym

Övergångsåldern?!*ler*

2006-02-19 @ 15:43:55
Postat av: Anna

Krya på dig :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback