Sjukt värre...

...det är vad det är här, som ni vet har ju Filippa varit sjuk länge, nu är hon bara lite hostig och snorig, jag själv har varit febrig och nu är jag hostig och snorig som f-n.
Carolina skulle ha kommit hit igår, men hon hade blivit sjuk och spytt så vi väntade en dag så hon var spyfri iaf... När jag hämtade henne imorse så var hon alldeles matt så vi tog tempen på henne när vi kom hem, 39.4...hmmm, lite väl högt för att gå ut kanske, hade jag vetat att hon var febrig så hade hon fått stanna hos sin mor någon dag till... men men, hon har visst ingen febertermometer...

Linda for och köpte hostmedicin, feberdämpande medicin, godis, yoghurt, dricka osv till barnen, aptiten är ju inte den bästa för dom nu, så allt dom får i sig är ju bra.

Apropå Linda, hon ligger på gränsen till att bli sjuk hon med, småsnorig och halsont...hoppas att det stannar där bara och inte blir värre...

/Richard

Kommentarer
Postat av: Anki

Hujja! Skickar stora tröstkramar!!
/Anki

2006-02-11 @ 19:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback