Supa och knulla...

...är det sånt som barnen ska se på tv? Det tycker då inte jag. Tänkte på Big Brother, det är ju lite "Tits & Ass" rekord där redan, hörde på dagis att 5-åringarna har sett Big Brother, tyvärr har min dotter också gjort det, men inte här hos oss!
Ok, jag ser ju på det, men inte fan ska mina barn göra det, dom är alldeles för små för att se vuxna människor i de extrema situationer som dom är i under deras tid i huset, hur det sups, mobbas visas både det ena och det andra, nä, det är inte för barn...

Jag skulle inte vilja vara den förälder som behöver förklara till dagisfröknarna varför mitt barn leker "Big Brother" eller att förklara så barnen förstår varför dom på tv gör si eller så, tänk på det ni som låter era barn se på det!

/Richard

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag håller med dig. Till och med Fia skall inte se det. Jag förstår inte utbytet barn har av det programmet. Jag så 30 min av gårdagens program. Kommer inte sätta mig för att se det. Finns faktiskt bättre program och föresten så håller vi på att lägga barnen vid den tiden så jag kan inte se den iallafall.

Postat av: Anki

*Hålla med-inlägg*
Har sett första avsnittet o 10 minuter av det igår o jag vill inte se en sekund till!!
Att placera Josefine framför det programmet skulle ALDRIG falla mej in,hujja!!
Nä,ansvarsfulla föräldrar låter barn se på barnprogram o inte såpor som tom e extrema för vuxna!!
/Anki

2006-02-02 @ 14:20:20
Postat av: Linda

Du gölleo! Tänkte bara skriva att jag älskar dig jätte mycket och att du är helt underbar. Vi är som gjorda för varanndra. Ingen kan älska varanndra som vi gör :) Puss och kram din gogumma

2006-02-06 @ 07:14:15
URL: http://linday.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback