Födelsedag

Jaha, då har man blivit ett år äldre igen, 35:e gången i rad den här gången...

Dagen har varit jättebra, Jag och hämtade ut min "Palm" från posten, gick hem och väntade på Linda, gick till tandläkaren på 1-årskontroll med Filippa, gick hem och åt lite.
Carolina kom hit vid 3-tiden, hon var nog ganska tårtsugen...

Vad fick jag i present då?

Av mina föräldrar fick jag pengar,
Av Mina svärföräldrar fick jag pengar,
Av Carolina fick jag ett jättefint grattiskort som hon gjort själv och en söt liten "nalle",
Av barnen tillsammans fick jag en jättevarm mössa,
Av Anna, Urban och barnen fick jag en chokladask,
Av min kära Linda fick jag ett Playstation 2,

Tack allesammans!

Nu är det läggdags...

/Richard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback