hoppsan då

Jaha, då var det 2006, det har som fallit i glömska att jag har en egen blogg, liksom många andra som jag känner, folk verkar ha ett behov av att skriva av sig vad som har hänt, eller at skryta om sina liv, i vissa fall undrar jag om man kan kalla det för liv, men men...
Vad har hänt här sen tvättmaskinen pajade, jo en hel del, tapetserat i kök och Filippas rum, vårat sovrum blir det nog i januari, liksom Carolinas rum.
Filippa har lärt sig att gå, hoppa, gå baklänges, springa, pratar en del ord, en del är kanske inte så smickrande som chips, godis, men mamma, pappa, lampa, blomma, oj (när hon ramlar), traktor osv är ju rätt ok.
Carolina har haft jullov, första dagen på dagis är imorgon och hon har ångest, men har man varit vaken länge på kvällarna och sovit på mornarna så kan jag förstå det.
Linda ska börja jobba halvtid den 23:e och då blir jag pappaledig i en månad ungefär, det ska bli kul :-)

Julen firade vi i Luleå, dock utan Carolina som var hos sin mamma, nyåret firade vi i Kiruna, riktigt trevligt, dessutom så hade svärfar och svärmor 20-årig bröllopsdag på nyårsafton.

Det skulle vara kul om ni som läser det här lämnar en kommentar så får man veta vilka ni är, inte för att jag är speciellt bra på att lämna kommentarer själv, men...

Nu fick jag hjärnstillestånd, men jag ska skärpa till mig vad det gäller mitt "bloggande"

/Richard

Kommentarer
Postat av: Linda

Dom firade 25-års bröllopsdag :)
Älskar dig PUSS OCH SMEK

2006-01-09 @ 00:53:03
Postat av: Anna

Hoppas att du är bättre på att komma ihåg hur många år ni har varit tillsammans ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback