Just nu...

...sitter jag och hör på matchen Luleå-Leksand direkt, tack för det Sveriges Radio för att ni direktsänder från alla matcher, 4-0 till Luleå och andra perioden har just börjat...

Vad har mer hänt idag då?
Jag har ringt en massa samtal, till Lulebo, till Arbetsförmedlingen och till Försäkringskassan.

Det är ju första dagen jag är pappaledig idag, första med Filippa iaf, med Carolina var det ju några år sedan nu...
Allt har då gått fint, jag och Filippa vaknade tidigt, just efter att Linda hade farit till jobbet, sen har vi bara myst, lyssnat på hårdrock, hon måste ju lära sig allt om NWOBHM, New Wave Of British Heavy Metal, så en del Saxon och Iron Maiden har det blivit, imorgon fortsätter vi nog med Judas Priest och Accept :-)

Nu vet jag inte mer för stunden...

/Richard


Hoppsan då, det blev en till storvinst, 7-1 till Luleå.... Forza Luleå.....

Kommentarer
Postat av: Anki

Haha,Josefine fick börja lyssna på hockey med pappa redan på BB....Är det de enda ni kan tillföra barnen ?*asg*
Har ni fått reda på vilket dagis hon hamnar på?
/Anki


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback