Nu så...

..har jag kört slagborr och skruvdragare så jag är spyless, inrett både Filippas och Carolinas rum, skitfint blev det, 2 riktiga lekrum!

Bäddsoffan köpte Anna och Urban av oss, vi hade ju ändå ingen användning av den just nu.
Jag och Urban körde den hem till dom, och jag kan säga at den är fan inte lätt, men det var en enkelr match för 2 vältränade alteter som mig och Urban *skrattar*

Käkade på restaurang Berget idag, lyckades klämma i mig en 9" panpizza, är mätt ännu!

Carolina kom från stan med sin mamma och vinkade genom fönstret, ringde sen och sa att det var orättvist att Filippa fick äta där, då sa jag att Filippa äter ju ingenting, men nog kan hon komma ner och titta på precis som Filippa gör så blir det ju lika, men inte dög det inte... Hörde sen att hon ville att bara jag och hon skulle ut och äta, glöm det säger jag, varför ska jag göra skillnad och särbehandla mina barn? Det finns väl ingen anledning till det!

Läste en lapp på Carolinas dagis om att det börjar barngympa på söndagar, skickade ett sms till hennes mor om det, men fick inget svar, hoppas dom går dit, Carolina älskar ju att hoppa och studsa omkring!

Filippa har sjungit "dudududu" i Carolinas mick idag, hon har sett hur storasyster gör och vill ju härmas, man kan lugnt säga att hon är ett hängivet "fan" av sin storasyster, allt som Carolina gör ska hon också göra...

Imorgon börjar äntligen Big Brother!!! Äntligen nåt att se på tv...

På måndag blir jag ett år äldre, och klokare oxå, om det går :-)

Nä, nu ropar sängen, mycket att göra imorgon, åtminstone är eftermiddagen fullspikad.

/Richard

Kommentarer
Postat av: Anki

Hej o hå! Big Brother!!! Ja,får se om man ids lägga energi på att se det....
Kan ju vara skoj eller så blir man bara arg!
Nu är det bara 5 dar tills jag får flytta hem! *hoppar o studsar*
Grattis i förskott!!

2006-01-29 @ 17:07:31
Postat av: Anna

Grattis på födelsedagen Önskar Bratt Sundvistarna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback