Roligt och tråkigt...

Vad har hänt i dag då?
Tråkig sak: Carolina är hos sin mamma, det blir tyst och tomt här då...

Rolig sak: Vi har varit till Fotografen och beställt bilderna från 1-årsfotograferingen...

Tråkig Sak: Bilderna är jättedyra...

Rolig sak: Luleå vann mot Mora med 4-3 och passerade Färjestad i tabellen, nu ligger vi fyra med 11 omgångar kvar!!!

Tråkig sak: Filippa är fortsatt febrig och har även spytt ikväll, mer än vad Carolina spydde i Lördags, Hoppas bara att det var tillfälligt...

Rolig sak: Tommy har vågat lämna fågelburen, men det vara bara en snabb sväng...

Tråkig sak: Jag har slitit i tvättstugan, och det är tråkigt, vi måste köpa en ny tvättmaskin!

Rolig sak: Jag hittade igen min kusins hemsida på nätet och har mailat en del med henne, vi har inte pratat eller träffats på 20 år!

Tråkig sak: Mitt minneskort till mobilen har pajat och jag får inget nytt förrän nästa vecka...

Rolig sak: Nu ska jag lägga mig i sängen med min gogumma...

/Richard

Kommentarer
Postat av: Anna

Det var en kul grej upplägget alltså. Har en fråga vet du vem detta är angående dessa koderna. Föresten jag mailar dig den. Den kommer från din sida och är tup ikvarten in på min sida utan din länk. Undra VEM det kan vara, en nyfiken eller????

Postat av: Anki

Stackars töser som kräks :o(
Stackars dej som får vara i tvättstugan :o(
Stackars mej som vill ha en torktumlare :o(
*krama*

2006-01-23 @ 13:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback