Äntligen...

...är det dags att hoppa bakom ratten igen, jag har ju varit gräsänkling sen i söndags, Linda och Filippa har varit i Kiruna och Carolina kom dit igår efter en resa med krånglig "logistik", först for hon med Farmor och Farfar från stugan till Töre, där mötte hennes mamma och Tony upp och hon for med dom efter E10:an till korsningen mot Pajala, där mötte Linda upp och tog henne till Kiruna så allt löste sig, hon är ju ännu för liten för att åka buss själv, men om ett par år så...

Imorgon är jag ledig och så fort telefontiden är slut på jobbet (15.00) far jag också upp till Kiruna och får äntligen träffa mina 3 älsklingar igen.

På Lördag är det bröllop, Lindas Bror Dan och hans blivande fru Nina ska bli man och hustru, det blir riktigt kul, bröllop är ju alltid roliga...

Nu är det dags att jobba lite igen...

/ Richard

Kommentarer
Postat av: Anna

Hoppas att resan går bra och resan hem till vår grillkväll ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback