Länge sen sist...

...jag skrev nåt här,
nåja, det beror väl mest på att det är sommar, och man ids inte sitta vid datorn så mycket...

Vad har hänt då?

För två veckor sen var vi ut och åt och drack, styrelsen från facket, vi åt på Waldorf och sen gick vi på "Färjan" och drack, lite mer än man borde kanske...

Per o Stefan

Per och Stefan på bilden

Kom hem vid 4 på morgonen, däckade i sängen, blev väckt kl 10 med orden, -Du har en altan att bygga... Jag var nog full fortfarande, men det gick bra ändå, så nu har vi en skitfin altan utanför balkongen...
kolla på
http://linday.blogg.se/210606192001_hr_kommer_vr_altan.html

Midsommar var vi i stugan, barnen stortrivdes, Carro spelade flöjt och Filippa dansade, vi grillade, drack lite öl, mådde bara fint och barnen var på bergsbestigning...

Barnen på "berget"


I Fredags var jag till Övertorneå, bara en resa på 35mil t.o.r ...
Det finns ett pucko där som äger ett kraftbolag, egentligen borde han ju sitta inspärrad på sluten avdelning på nån psykmottagning, han har fått nåt slags "sossehat" men det finns väl för fan gränser för vad man kan göra... kolla själva...

Nazist?

Den här skylten står precis vid hans kraftledningsgata vid infarten till Övertorneå...

Passade på att fara över till Finland och köpa en Flaska Single Malt och en liten Mintuu 50%, jag och grannen provsmakade av det till 2 på natten på altanen, gissa hur jag mådde igår...

Idag är det kanonväder, Filippa har badat i poolen på altanen och haft vattenlekar med sin mamma

Vattenlek

Blöta som bara den var dom bägge två...

Sen var vi och handlade, köpte glass, gick förbi Trolltjärn, kollade på folk, träffade några bekanta och surrade lite grann,
ni ligger Filippa och sover, jag ska preparera grillen, för inte kan man ju laga mat inomhus på sommaren...

Ha det gott...
/Richard

Kommentarer
Postat av: T

Denna skylt är ju ta mig fan KULT!!! Fast håller med att den är väldans magstark..man får ta den med en nypa...

2006-07-03 @ 05:35:32
Postat av: Anki

Knepig skylt :/
Jag vill åxå kunna vara ute på min altan,men den existerar inte än :o(
Vill åxå grilla o vara ute men här får man minsann jobba till 19 varje dag i veckan *hänger läpp*

Ha det bra o pussa familjen!
/A

2006-07-04 @ 07:56:41
Postat av: Din gogumma

Älskar dig mest i hela världen, saknar dig något så otroligt mycket... Många hårda kramar och blöta kyssar

2006-07-23 @ 10:03:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback