Födelsedag

Idag har det firats...
Linda har fyllt 29 år, men inte ser hon en dag äldre ut för det, fortfarande samma goa vackra tjej (lyckliga jag) som vanligt.



Vi har varit och ätit jättegod födelsedagsmiddag på Baan Thai, Jag och Linda tog 4 små rätter till huvudrätt och Friterade bananer med glass till efterrätt, Carolina tog Friterad Kyckling med strips till huvudrätt och Glass med Kolasås till efterrätt.



Filippa små åt av oss andra och till efterrätt tog hon Glass med Chokladsås



Med tanke på grimasen så var kanske inte vår mat så god för henne :-)



Sen kom barnens Farmor och Farfar hit och grattade sin svärdotter, vi fikade och jag hade gjort tårtan färdigt redan igår, den blev faktiskt riktigt god, men hade man väntat sig egentligen?




Imorgon är det dagis för båda barnen igen, Carros sportlov är över och Filippas inskolning fortsätter, det blir spännande att se hur hon reagerar nu när hon har haft en helg ledig...

Linda börjar jobba heltid igen, huja, vi har inte varit ifrån varandra så mycket sen vi träffades för snart 3 år sedan, så tomt kommer det att bli...

Jag kommer att sakna dig ÄLSKLING!!!




Kommentarer
Postat av: Linda

Och jag kommer att sakna dig. Puss och kram. Och tack för en underbar födelsedag... Jag är super nöjd med allt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback