Tiden går fort...

...på alla möjliga sätt, t.ex har jag inte "hunnit" skriva nåt här på ett tag, anledningen är att jag har varit/är mycket engagerad i en del saker i samhället.
Tur att jag har en förstående underbar sambo, hur skulle det gå utan dig Linda? *pussar på*

Jag har på ett litet kick hunnit vara på en rejäl turné, förra veckan var jag på en 3 dagars styrelseutbildning med facket i piteå, i fredags var jag på en avstämningskonferens om valet -06 tillsammans med en massa "löst" folk som EU-parlamentariker, landstings och kommunalråd, folk ifrån arbetarekommunerna, folk ifrån fackförbunden och LO.
Nu i veckan har det varit en hel del med LO, i måndags kväll möte med LO-facken i Luleå och tisdag till onsdag styrelsemöte med LO-Distriktet Norrbotten i Kukkolaforsen utanför Haparanda.
Nu blir det "lugnt" till den 29 maj, då ska jag och en tjej från SSU hålla i en 3 dagars utbildning om "Facket och Politiken" i Sunderbyn...
Vad händer annars då? Linda ska ut på Lördag, det är hon väl värd, sen ska hon och Anna till IKEA...
Carolina vill och ska nog få göra hål i öronen, Filippa pratar i tvåords meningar nu, barnen börjar bli stora...
Nä, dags att packa ihop här och cykla hem, maten väntar och sen storhandling...

/Richard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback