Fredag

...sista arbetsdagen på veckan, gud så skönt...

Sista tiden har jag varit jättetrött, det kan bero på vädret, det har varit grått och regnigt i en vecka, våra 40cm snö har smält bort och det känns skittråkigt.

Nu närmar sig helgen med stormsteg, det ska bli så skönt att få slappna av en del, för det har varit mycket på sistone, engagemang i både LO och HGF tar på krafterna, dessutom har man ju ett 8-17 jobb på det oxå... Inte underligt att batterierna behöver laddas om...

Imorgon ska jag faktiskt jobba lite ändå, ska vara med och dela ut vykort som ska postas till vår statsminister ang. försämringar i a-kassan, men det lilla jobbet är väldigt inspirerande så det gör jag med glädje...

Fredagen den 13/10 trampade jag på min mobil så skalet sprack, men nu har jag beställt ett nytt från Tradera så det kommer väl idag, äntligen en hel telefon igen....

Nu ska jag jobba lite innan det är dags för lunch...

/Richard

Kommentarer
Postat av: Din gogumma

Snart är du hemma, saknar dig och älskar dig i massor...Din Linda 4-ever....

2006-11-24 @ 15:00:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback