Sunderbyn...

...där är jag nu, vi kör en tvärfacklig utbildning som heter fackets grunder och jag och en kvinna från kommunal i Boden är handledare åt 15 ungdomar.
Det är den här typen av fackligt arbete som ger en ny energi, när man ser vad våra ungdomar egentligen vill, men inte har vetat förut, då blir man laddad.
Tyvärr har jag skitont i skallen (Linda kanske har smittat mig) men det beror nog på att man måste vara så fruktansvärt skärpt hela tiden, säga rätt, göra rätt, använda "känselspröten" osv...men så länge det är roligt så kan jag ta lite huvudvärk...

Snart ska vi samlas för kvällsfika ochsen har dom pratat om bastu, vi får se om jag orkar...

Det jobbigaste är ju att inte få vara hemma hos familjen, speciellt som Filippa fyller 2 år imorgon...men jag ska smita hem på eftermiddagen och gratta henne...

 Tyvärr har jag ingen nyare bild på lilltjejen att tillgå just nu eftersom jag inte sitter vid min egen dator...

Grattis på 2-årsdagen lillgumman  *puss*


/Richard

Kommentarer
Postat av: Filippa

Tack så mycket pappa :) Jag tycker oxå att det är tråkigt att du inte är här, men jag och mamma kommer ju till dig idag :)P&K din yngsta dotter

2006-11-08 @ 15:02:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback