"Frisk" igen

tror jag, men helt frisk blir man väl aldrig, iaf inte enligt andra, hehe...

Jag har varit hemma från jobbet tisdag och onsdag, har känt mig hängig och småfebrig, men imorse kändes det bra så jag for till jobbet...

Men "tyvärr" så slutar vi tidigt idag och är lediga imorgon, dom håller på med golvvård i kontoren och då kan man inte vara där, synd om mig va?

Annars då? Jo, det är fullt upp med Carolinas kalas på söndag, grejer ska göras, saker ska köpas osv, man blir ju ruinerad och sen är det bara en vecka tills Filippa fyller år sedan, det blir väl till att råna nån bank...

/Richard

Kommentarer
Postat av: T

Du kan få låna min mask som jag kommer o ha på mig på Söndag...Ifall bankrånet blir aktuellt..

2006-10-26 @ 18:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback