Men vad fan...

...händer egentligen, dagarna bara kryper fram på jobbet, kvällarna däremot bara springer iväg, hinner bara hem så ska man sova och sen upp och jobba igen...

Iofs kanske man har sig själv att skylla, i måndags hade vi styrelsemöte med LO-facken och kom hem vid 19.00 på kvällen och ikväll har vi styrelsemöte på sektionen så det blir väl ett kvällspass till.

Hemma händer det grejer, mer ids jag inte säga just nu... hehe...

Filippa stackarn är sjuk igen, fick feber i tisdags på dagis men är frisk nu, hon ska till tandläkarn idag på sin första koll...

Carro har rantat fram och tillbaks mellan sin mamma och oss, hon ska till g-vare i helgen och passa på att ta ett besök till Jukkas och ishotellet oxå så vi har bytt lite dagar jag och hennes mamma.

Imorgon kommer den efterlängtade lönen, då blir det till att byta bränslefilter på Mondeon och lite annat i seviceväg, känner mig inte alls laddad men man måste ju....

På lördag tänkte vi ta en dagstur nånstans... det finns 2 saker som lockar, hoppas bara vi hinner med bägge...

/Richard

Kommentarer
Postat av: T

Som båtflykting måste man ju gardera sig så att man inte blir utslängt...*skrattar*

2007-02-19 @ 18:37:19
Postat av: Din gogumma

Ja du, täckbyxor vill jag faktiskt ha och handskar men just nu behöver jag inte några skor, jag har ju mina "lappskor"

2007-02-24 @ 19:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback