Söndag...

...och snart är det en sur måndag igen...

Resan till Skellefteå gick bra, projektet verkar vara riktigt intressant och lärorikt.
Jag tog med mig mitt Playstation 2 med NHL 07 och Grand Turismo 4 så vi hade fullt upp på kvällarna :-)

Filippa har dunkat huvudet i vardagsrumsbordet här hemma, det gjorde tydligen rätt ont och blödde en del, men nu är det bara en liten prick där.

Carro har varit till oss nu i helgen, Hon, hennes mamma och mammas kille ska till Jukkas och glo på snöhotellet så vi bytte helt enkelt helg.

Snart ska vi till Farmor och äta, hon ville bjuda på mat och då passar man på...

Lindas rygg är i sämre skick än min verkar det som, hoppas det går över för henne...

Nu e det dags att fylla buken.

/Richard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback