Arbetet...

...det har man just kommit till så jag passar på att blogga lite innan jag börjar jobba på allvar.

2,5 dagar kvar denna vecka, inte dumt att vara kontorsanställd när det kommer röddagar så man får sluta tidigare, men det är ju bara en förhandlingssak att fixa fram det.

Annars då, jo, det går väldigt segt, helgerna sitter i ännu, jag var skittrött igår och hade nog kunnat somna redan vid 19.30 då jag låg och slökollade på juniorhockeyn... Ska försöka komma isäng tidigt ikväll, men vi får väl se...

Tandlösa Carro kommer hem till oss idag oxå, det brukar ju bli lite mer livat då, iofs har hon fritids imorgon så det blir inte att vaka speciellt länge ikväll, hon har haft jullov eftersom hennes mor är så lyckligt skattad att hon har kunnat vara ledig över hela jul och nyårshelgerna... Men nu är det tillbaks till allvaret igen!

Filippa hade svårt att somna igår igen, antagligen så är det så mycket i huvudet på henne nu, halvvänt på dygnet och så detta dagis med alla kompisar som hon har saknat.

Nä, nu är det dags att hämta en kopp kaffe och sen börja slita för brödfödan...

/Richard

Kommentarer
Postat av: CARRO rocktjejen.

Pappa, när jag kommer senare, kan jag kanske få köra min radiostyrda bil ute med dig?
Idag har jag åkit medstjärtlapp i snöhögen.

2007-01-03 @ 16:09:02
Postat av: T

Erkänn, lite sugen blir du ju o fara dit....*skrattar* Nåja, man är karl för sin hatt...har ju lovat efter nyår så lika bra o ta tjuren i hornen på engång så slipper man misäret sen...Det går ju trots allt till ett gott ändamål..

2007-01-05 @ 18:16:41
Postat av: Din gogumma

Du är helt enkelt helt otrolig, älskar dig, jag är så glad att du finns vid min sida. Massor med pussar och kramar.

2007-01-08 @ 16:36:42
Postat av: T

http://www.youtube.com/watch?v=OS6KPMR_Eg8
Kika in denna hårding....

2007-01-11 @ 18:43:43
Postat av: Carro.

Pappa, jag hade leksaksdan idag och hade med mig min isbjörn Shiver som låter och fryser.

2007-01-12 @ 17:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback