Vilken start...

...på det nya året...
Vi var på party igår med grannarna, vi var ute i Bensbyn och åt gott och softade, vid 20 i 12 for jag, Linda & Filippa in till stan för att se på när 100.000 av våra skattepengar bokstavligen gick upp i rök! Vi träffade Carro , hennes mamma och Tony där, Carro viftade med tomtebloss och Tony bjöd på cigg...
När vi kom hem så hängde vi upp tvätten!!! Kl 1 på natten!!! filippa var av naturliga orsaker jättetrött, jag och L öppnade en flaska mosserande och skålade in det nya året innan vi stupade i säng...

Idag gick jag upp vid 10 och spelade lite NHL och L & F steg upp vid 11, L fick ett ryck och sanerade bort alla spår av jul från vårat sovrum och köket medans jag reparerade våra vingliga köksstolar, efter det gick vi till affären och småhandlade för att sedan mellanlanda hos Farmor & Farfar, efter ett tag kom även Carro dit och ville bli av med en envis lös tand, så den tog jag bort, hon har nu tappat två tänder...

När vi kom hem så åt vi upp resterna av festmaten och sen satte man sig vid tv:n, Filippa var jättetrött eftersom vi hade hoppat över hennes dagsvila, och nu smyger hon ut då och då från sitt rum, hon har sovit klart tycker hon själv...

Jaja, nu e det då läggdags för oss, jobb imorgon igen, men fan vad skönt med bara 3,5 dagars arbetsvecka!

/Richard

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ni kontorister har det fan med bra som får halv-dag före röddag..sånt existerar inte för oss som är ute på "golvet"..

2007-01-01 @ 23:26:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback