Fredag kväll....

....och dans i folkets park nånstans i sverige garanterat....

Vad händer här då?
Mer än nån kan tro eller ngenting som vanligt eller mittimellan? it´s up to you folk.....

Mondeo jäveln har varit på verkstan dag, den ska tillbaks på tisdag för att byta tändsple till ett pris av 2500:-, det känns jävligt kul såhär inför sommaren.....

Annars då?

Jo imrgon far jag och kidsen till stugan, Linda stannar hemma, hon har dragit ett världigt tungt lass de senaste veckorna då jag har varit bortta en hel del, så visst fan är ho hon värd at stanna hemma och ladda upp batterierna.....

Själv har jag hållit i en utbildning i veckan, det har varit väldigt kul, men samtidigt väldigt slitsamt, det roliga är att man bygger upp ett nätverk i alla samhällets skikt och det känns väldigt tillfredställande....

Jag pratade nyss med den jag älskar och hon är påväg hem, nu känns mitt hjärta varmt och och gott.....

Älskar dig övert allt annat Linda Ydfjärd.....

Nä, nu lockar sängen väldigt mycket....

Sov Gott

/Richard

Kommentarer
Postat av: Anna

Tjenixen i Norr!!
Kul blogg Du har! Måste få säga att det är kul att se att det finns fina män, pappor som ställer upp och tar halva lasset! En annan har liksom fixat tre barn utan semester i 22 år nu helt själv! Kul att se att ni fina pappor finns!! Lycka till med bilen, önskar Hela familjen en fin helg!! Anna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback