Lördag kväll...

...och jag sitter vid datorn, Carro har just lagt sig och Linda söver Filippa...

Det har varit en intensiv vecka kan man lugnt säga, den började med 2 dagar i Kalix, styrelsen för LO-distriktet Norrbotten, mycket sittande och diskuterande men på tisdag kväll så for vi iväg med vår ordförandes motorseglare på en liten tur och grillade...

torsdag kväll var jag ut med LO-Facken Luleå på middag, riktigt gott och trevligt och igår var jag
image62 

och Linda
image63

ut med Fastighets sekt 41 och åt middag, jag höll mig från alkoholen och lät Linda ha nöjet att slippa köra... Barnen hade en övernattning hos sin Farmor och Farfar...

Annars har Linda fått ett ryck och bytt ut alla blomkrukor i vardagsrummet...

image61


Filippas cykel är ihopskruvad, lite stor men fin ändå...

image64

Carro har gått fotbollsskola...

image65


imorgon ska vi på cirkus med Farmor och farfar, det ska bli riktigt roligt, och på måndag kommer vår förbundsstyrelse upp hit till norr och västerbotten, då ska vi på en massa arbetsplatsbesök för att sen ha styrelsearbete i storforsen på tisdag... Sen väntar midsommar i Pajala...

image66

...och sen facket i sommarland...

nu ska jag slappa...

/Richard

Kommentarer
Postat av: L.

Såna där krukor köpte jag hit i slutet av April då jag började att göra om....:-)

2007-06-17 @ 14:54:21
Postat av: Anonym

Trevlig blogg med många fina bilder. Måste höra med dig om dom svarta fransarna som hänger bredvid gardinerna på en av dina bilder, finns dom att köpa i någon butik här i Luleå?

2007-11-02 @ 01:42:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback