Torsdag...

...är det nu, och jag och Filippa har varit till läkaren, hon har ju haft feber till och från ett längre tag nu, resultatet är en öroninflammation på höger öra och penicillin i 5 dagar, hoppas det hjälper...

Linda stackaren är på jobbet och svettas bort i den här värmen *tycker synd om* men ikväll skulle hon förbi sin kompis Martin i Lövskär, han har köpt sig ett riktigt fint hus med ett kanonläge...

Bilen är äntligen hel, tändspolen bytt och min börs 3000:- tommare...

Carro går ut 6-års imorgon, så nästa år börjar hon första klass, tänk att jag fortfarande tycker att det var som igår hon började dagis...

Igår var det nationalsdagsfirande här där vi bor, vi hade lyckats få dit "norrlandslekaren" Bruno Ekberg, han är ingen ungdom nå mer, men barnen gillade han skarpt och även de flesta vuxna.

På Lördag ska jag och vår fd granne till Pite och "en dag på strippen", en gemensam kompis till oss ska lufta sin 240 turbo, det kanske rinner ner nån öl för mig och mange...

Nu är det dags att göra nåt vettigt här hemma, vi hörs...

/Richard

Kommentarer
Postat av: Anna

Jaaa...sälj bilen ! aldrig roligt plöja pengar i bilar...hoppas Ölen svalkar..den är Du värd!
Håller tummarna att stumpan blir frisk så hon får bada snart i värmen ! Go familj...ha det bäst!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback