Uppdatering sen sist...

...och som vanligt har det hänt en del,
Förra veckan var vi tvugna att fara till vårdcentralen med Filippa, stackarn hade fått öroninflammation och hög feber, så det blev en 5-dagars penicillinkur för henne och nu är hon i kanonform igen...

Carro hade avslutning från 6-års i fredags och på kvällen hade vi en liten fest för henne...

På Lördag var jag till Pite på "en dag på strippen", det blev inte att åka 240 Turbo eftersom Jens hade laddat lite för hårt och kört en vevstake genom blocket så vi åkte istället en 245:a från -75 med V8, det racklade en del med en massa skitfel, men det gick ändå hyffsat.

I Söndags var vi på tivoli med Viktoria och Michelle, barnen hade skitkul, men jag kände mig rätt hängig av naturliga orsaker...

Igår var jag hemma med Filippa och vi var bl.a och kollade när Carro hade fotbollsskola.

Snart ska jag till Kalix i 2 dagar med LO-Distriktet, det känns trist att fara iväg, men det är ju bara en natt, men jag vill ändå inte, vill vara hemma med min familj...

Jaja, dom klarar sig säkert bra utan mig ändå...

Jo, en sak till, fan vad jag flagnar efter all sol som min kropp har fått under veckan...

See Ya...

/Richard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback