Måndag

är det idag, och på tisdag till torsdag så ska jag och min kollega hålla i en utbildning som heter "Facket & Politiken" ute i brändön, det ska bli jättekul, lite synd bara att man är rejält trött i skallen och väldigt kluven inför vissa saker...

Filippa blev febrig igår och har varit hemma med Linda idag och blir det imorgon igen, det är typiskt att sånt händer de veckorna som jag har arbete och inte de dagar som jag inte har arbete...

Till helgen blir det kanske stugan för mig, carro och filippa, har en hel del som behöver göras där men inget är bestämt ännu så den som lever får se...

Linda skulle och sola nu ikväll så jag har just lagt filippa i sin säng och hon somnade där så sött...

Nu ska jag sätta mig på altanen och fundera på livet...

Ha det bra...

1.000.000 kramar och kyssar till min älskade sambo Linda, du är bäst!!!

/Richard

Kommentarer
Postat av: Du vet vem :)

Tack tack :)

2007-05-29 @ 09:07:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback