Det har hänt grejer...

...sen jag skrev här sist.

Jag och Linda är ett par igen, vi ska göra ett nytt försök, det känns bra och vill/hoppas/tror att det ska funka :-)

Igår var jag tvungen att ta bort min användare på en community jag brukar vara in på, detta efter att vissa beter sig som 14-åringar, skriver skit och spionera, att folk kollar upp mig har jag inget emot, men man kan ju åtminstone försöka vara lika gammal som man är, hade jag gjort samma sak hade det nog inte tagit många minuter innan det hade kommit ett surt sms, men som sagt, nu får personen söka upp mig nån annanstans för att spionera och trakassera.

Igår ringde dom från dagis och sa att Filippa var febrig, så idag har jag varit hemma med henne, men nu är hon feberfri och imorgon blir det dagis igen.

Carro ringde från farmor och berättade att hon hade tappat en tand hos farmor, det blir kul att höra hur mycket tandfén ger för en tand hos hennes mamma.

Jaja, nu väntar vi på att Linda ska komma hem :-)

Till helgen blir det IKEA, vi har ju en del möbler som ska lämnas tillbaks...

/Richard

Kommentarer
Postat av: T

Hoppas o tror att du inte nu kastar skit åt vårat håll...för varken jag eller L har inte lagt oss i erat "gnabb" som ni har haft...

2007-10-11 @ 05:43:55
Postat av: T

Sant som det är sagt...men när jag läser så behöver man inte vara dum för o förstå var kritiken riktas emot...

2007-10-11 @ 22:18:53
Postat av: Anki

Håller tummarna för Er! Svårt att nolla besvikelser som varit men så klart värt en ordentlig chans!
Ps...Kan man lämna tillbaks saker på IKEA utan att köpa med sig nått därifrån....?
Varm Kram .....//Anki

2007-10-12 @ 09:07:43
Postat av: Carros mamma.

"Tackar för hjälpen igår!".... Hyllorna från er kommer upp till helgen. Då ska det borras!;-)
Carro vill ha JÄTTEgod mat ikväll, helst pizza eller hamburgare.

2007-10-15 @ 08:37:28
Postat av: Din gogumma

Du är bäst! Saknar dig gois...Puss och kram
Du å ja=4-ever

2007-10-16 @ 21:01:03
Postat av: Rikke

hahaha

2007-10-24 @ 22:22:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback