Helgen...

I helgen har jag varit på arbetsläger i Kangos, eller 2 dagarsfest, det beror på hur man ser det...

Jag har en kompis som har stuga där uppe och behövde hjälp med att tömma skrot därifrån, så jag tänkte varför inte, skönt att komma bort en sväng...

Jag sprättade första ölen i persön och han svor att jag jag var ett äckel, men när vi kom fram tog han igen det med råge... :-)

Ett annat par som var med hade en hund med sig, den blev en riktig musjägare och åt upp minst 4 stycken, undrar om den släpper "muspruttar" nu? *skrattar*

Jaja, vi fyllde lastbilen med 22 kubik skrot, vi drack öl, eldade ris, drack mer öl, lite grogg, vi åt nog oxå tror jag, bastade, mer öl, skrattade oavbrutet hela helgen, riktigt kul resa faktiskt...

Om 2 veckor åker jag och han upp igen, utan kvinnor barn eller hundar, ska fixa lite ved, kanske dricka lite öl oxå, vem vet...

/Richard

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh ni lever, eller?
Vilken blöt helg ;)

2007-09-18 @ 22:59:41
Postat av: Anki

Haha,vilken semester ;o)
Ha de bra!!
Kramizzz

2007-09-22 @ 07:46:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback