Och snön...

...bara vräker ner här i Luleå, det blir med andra ord att jobba på Lördag...
annars flyter det på bra, livet känns på topp, det närmar sig jul och Stina på Café Kronan har så goda mackor med julskinka och rödbetssallad :-)

Förra veckan var jag sjuk, hade feber, var matt och hade för jävligt ont i halsen, Nu har Filippa varit hemma några dagar för feber, igår fick Linda feber och på kvällen ringer Carro, hon hade oxå fått feber, Krya på er mina älsklingar.

Nu ska jag ut i snöyran ett tag innan det är dags att runda av arbetsveckan, tar nog en god glögg ikväll, prova Dufvenkrööks Romglögg, den e fin...

/Richard

Kommentarer
Postat av: linda

tack älskling

2008-12-13 @ 17:00:50
Postat av: sjuka carro

hela familjen har visst varit sjuk & nu har även jag feber men det var inte men det gick inte så bra att ta medecinen BLÄÄÄÄÄÄ!!!!!!!!!

2008-12-13 @ 22:54:34
Postat av: Pappa

Nä, du är väldigt dålig på att svälja medicin, du har väl ärvt det från någon.... men på det andra sättet är du jätte duktig,,,, krya på dig du med....

2008-12-14 @ 00:15:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback