helg igen...

...det e det snart dags för.
sitter här på jobbet och attesterar fakturor, inte så lätt när det e första gången, medans snön sakta faller ner utanför fönstret.

Efter jobbet ska vi åka till Piteå och hälsa på barnens farmor, hon höftledsopererades i tisdags, men allt har gått bra och hon kan säkert hoppa hopprep snart.

Filippa var på 4-års koll i onsdags, allt var braq och hon kunde verkligen fokusera på det hon skulle göra där! kanonbra helt enkelt!!!

Carro började i Luleå Cheer & Dance igår, snacka om att hon var glad efter första träningen, men det såg faktiskt rätt kul ut tycker jag.

Nu ska jag röra mig utåt och kolla hur mitt område ser ut. Sen e det full fart mot helgen som gäller!

Ta hand om varandra
/Richard

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad kul att du har börjat skriva igen ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback