Dagvild...

...är det väldigt lätt att bli nu, man jobbar nån dag, är ledig, jobbar, ledig osv, i fredags hade jag måndag i skallen hela dagen så det var lite konstigt...
Jaja, nu är goveckorna över och det är 13 veckor innan det blir nåt avbrott, ända till påsk alltså!

Vilken skitdag det har varit, ungarna har blivit helgalna, gjort inbrott i gympasalen på kronan för att kunna spela innebandy, slagit in en ruta mitt i natten, undrar om deras föräldrar inte saknar barnen, det hade jag gjort...
Hur som helst skapade det en hel del jobb med glasmästare, koll med väktare, polisanmälan, städning och nu har jag släckt ner hela hallen så dom får ha pannlampa på sig om dom ska spela...

Ikväll är det hockey, Luleå-Djurgården, hoppas att vi revansherar oss från skellefteåmatchen, sen inatt är det småkronorna som ska spöa Kanada i vm-finalen... kan nog bli en rejält seg dag imorgon...

Jaja, nu ska jag köra vidare så man får komma hem till familjen nån gång...

/Richard

Kommentarer
Postat av: Carro rocktjejen som hängbängar

Jag vart jette nöjd med frillan älskar dig.....

2009-01-18 @ 18:54:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback