Mycket vatten...

...har det runnit under broarna sen jag sist skrev här, förhoppningsvis fryser vattnet till is snart för man är ju väldigt less på mörkret, regnet och slasket, nä, nu kan det gott få snöa...

Idag hade det egentligen varit min sista dag på jobbet men förra veckan kom det ett glatt besked, min chef frågade om jag ville ha en förlängning och jag svarade att det var den dummaste fråga jag har fått på mycket länge. Så från imorgon har jag hand om ett gäng bostadshus på Hertsön, ett gäng förskolor där, Bostäder på Svartöstan och förskolor + Blackis, Rödkallens äldreboende och ett gäng ställen till... Mycket att göra blir det men jag stortrivs med arbetet och arbetskamraterna :)

Imorgon har Filippa julfest på förskolan och på Onsdag har Carro julfest på sin skola, på torsdag tänkte jag montera nya extraljus på bilen, någon annan behövde tydligen dom gamla bättre än vad vi behövde dom... *Grrr*

Nu är det dusch som gäller, sen Ullared på kanal 5 och sen mys med älsklingen...  :)

/Richard

Kommentarer
Postat av: Linda och Carolina.

Tack så mycket för hämtningen från Tåget. Jättesnällt!:-) Skönt att vi slapp ta Bussen eller Taxin i slasket....

2009-11-30 @ 22:13:17
Postat av: T

Du får ta svetsa fast extraljusen så slipper du bli av med dom...

2009-12-02 @ 01:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback